Статор характеризується використанням обмотки зосередженого типу, а також спеціальної структури полюсів статора, званої «Poki Poki Core». Така обмотка може бути покладена на сердечник у розгорнутому стані. Розроблений компанією Mitsubishi Electric спосіб виготовлення двигунів істотно покращує їх ефективність.
Для підвищення ефективності роботи двигунів і зниження їх матеріаломісткості виробництва необхідно зменшити втрати в обмотках і сердечнику, а також зробити двигуни більш компактними. Mitsubishi Electric оснащує безконтактні двигуни постійного струму роторами з внутрішнім неодимовим постійним магнітом для досягнення ефективності та технологічності.
Корпорація Mitsubishi Electric розробила спіральний компресор з підлаштовується платформою (Frame Compliance Mechanism - FCM).
Механізм FCM вперше застосований для спірального компресора. Він підтискає рухливу спіраль компресора до нерухомої, що знижує втрати, пов'язані з перетіканням газу, а заповнення порожнин маслом різко знижує тертя, що збільшує ефективність.
У всіх нових компресорах ротор двигуна містить постійний магніт з рідкоземельних металів. Магнітний потік такого ротора в кілька разів перевершує потік ротора з магнітом з фериту. Взаємодія потужних магнітних полів ротора складної форми і статора підвищує потужність і зменшує електроспоживання двигуна.
Для зменшення електроспоживання у внутрішні і зовнішні блоки кондиціонерів встановлюються високоефективні безконтактні двигуни постійного струму для приводу вентиляторів. Ротор такого двигуна має зовнішній постійний магніт, розташований на поверхні ротора. Ці двигуни мають підвищений крутний момент на малих обертах, що дозволило знизити швидкість обертання вентиляторів і зменшити шум від внутрішнього і зовнішнього блоків.
Застосування амплітудно-імпульсної модуляції PAM дозволило максимально наблизити струм в ланцюзі харчування інверторной системи до синусоїдальної форми, усунувши вищі гармоніки. Мінімальне зрушення фаз між напругою і струмом забезпечує, практично, активний характер навантаження і відповідає коефіцієнту потужності близькій до ідеального (98%).
Впровадження ресивера-переохладителя (Power Receiver), робота якого контролюється за допомогою двох електронних розширювальних вентилів LEV, дозволяє оптимізувати параметри холодильного циклу і кількість холодоагенту в системі.
Завдяки цьому досягається точне і ефективне управління системою незалежно від коливань температури зовнішнього повітря.
Теплообмінники з плоскими алюмінієвими ребрами створюють дуже низький опір прохідному повітрю, і довгий час залишаються чистим. Це збільшує інтервал між профілактичними роботами, знижує їх вартість і підвищує енергетичну ефективність системи в експлуатації.
При виготовленні теплообмінників застосовується більш дорога труба, що має внутрішню накатку, що веде до інтенсифікації теплообміну та збільшення енергоефективності системи.